6 Agusti redan :o

Tänk vad tiden går fort jag tycker nästan att vi just fick sommarloov och nu e det tyyp snart bara en vecka tills vi börjar skolan igen :O Alltså på tisda då e det exakt en vecka ;S Idag skall jag väl vara med Alicia nått tror ja !?!?! ;) Imn e det fest hos min moster :D På månda åker jag och Alicia och shooppar det ska blii kuul :)) Längtar tills torsdaag då jag får färga om hååret sen åker vi till Sweden samma daag :))

Nu kmr biilderna frååån Umeå --------------------->


Haha första natten vi var borta så åt vi hamburgaree på Max i Haparanda klockan si så däär 11 på kvl när det stängde haha :))





Tavlan på vandrarhemmet ;)


Efter paraden kanske eller fören ?!?! :O

Vi va först i hela paraden!! :D(Y)






Tåg + bilar utan för där vi bodde :D


 Åt ena hållet utanför där vi bodde ;)


Åt andra hållet :D


Vårat rum 4 pers. men bara två sängar på denna bild :D


Korridooren :D




Fönstren på vandrarhemmet :D


Muums :D


Ipoden :))♥




Hann ta lite av Finlands skylten i Haparanda :D (Vid gränsen) ;))




Cool skylt i Haparanda :D Km till olika ställen städer :D


Försökte ta bild av gräns skylten men det lyckades inte ;(( (Redigerad bild) :D

Det får rääcka :D

Hejjs
//Linette :D








Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Jag har en sex&kärleks blogg där jag skriver om allt som handlar om sex,kärlek och fantasi. Denna blogg är till för att hjälpa och ge en rolig och skön läsning.



Jag har en massa kategorier som för henne/honom, kontakta mig, sexnoveller,veckans sexställning och massa sextips:)

2010-08-06 @ 13:13:49
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0