Byee 7F, Helloo 8F :DD

Hello! :D Länge sen jag skrev jag vet men kom ju hem från Sverige natten till måndag och igår va ja för trött att blogga men nu gör jag det :)) Japp, men idag så började vi ju skolan då ;)) Det var väl najjs :)) Lite trögt blev det ju när jag måste ha som 4 språk på måndagar, det e tufft de :O Men det ska väl gå, jag har på måndagar då Tyska x2,Finska, Engelska och så Svenska då ;o Men alla i min klass har inte de det e bara jag,Jenny och Fanny som har det när vi hade valt Tyska till a-tillval ;)) Vi hade 3 timmar idag men de va inte så jobbiga meen ändå :)) Vi hade först Hissa sen Modde och till sist skulle vi egentligen ha Bige men vår lärare var bort med sjuorna till varberget så vi hade vår engelska lärare istället så vi hade då förstås engelska, haha :D Vi har föresten fått en ny tjej till klassen hon heter Julina och värkar jätte snäll, och det e bra :DD Ikväll kmr väl alicia hit, i think :DD Alltså en ganska tråkig sak e att vi inte har fått nya skåp utan har de gammla kvaar -.- men det går väl då :)) Men nu skall jag sluta skriva såå byeee :))

//Linette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0