e va ju täide skillsen ;o

hahahah jag suugerr ! har redan tappat bort min skåpnyckel två gånger på 4 dar !
först hittade nuu oscar denn, tur som vaa :D menn idag såå hittade jag den inte såå jag gick till kansliet och blablabla :D men jag fick nu lägga min stuff i lindas skåp =)) ahhaha... men sen när skolan slutade så hittade jag den i LINDAS HUVA ._. aså hahaha ! normaalt att lägga den i nån's huva? .__. ääh antingen så tvingar jag joel att ha den i hans ficka elr såå vet jag inte hur jaag göör :o haha

mitt håår

usch ignoreara mitt face ! :S fuufaan säjjer jag, hee no bara ti mobb ._.
och jag hatar pannluggenn ! vill haa min gammla tbx :((

/alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0