fannyyh :)

sitter här och chattar med fanny :) och "klaagar" på oscar att han ska laga ett tiill spotify konto åt mej hehe.. (aa)
Haha ! det skulle vara kul att kunna bosniska :o IBLAND ;O;O hahhhahhaha omg..
men skolan var kul idag :) hahah spec. på handarbete XD uups (a) haha dom avslöjade mejj näär jag tittade påå ngra ppl därute när läraren skulle visa oss haha ! ojjdå (a)
menn jaa :)) kul var det ... :) haha :)) och efter maten bara satte jag och fanny oss ner på asfalten mitt där bilarna och där dom som kör mopo kör... hahahha ! xD jaah meen vi tittade på ngra.. :) dom hade husis hahaahahhahahaahahahahhaha jag tänker inte säga mera :s hahahahahahah


AC/DC ♥♥

/alalicia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0