Freedaaa :D(Y)

Hejj ;) Sitter på villan på världens trögaste internet iblnad kan det vara jätte bra men så ibland kmr de här dåliga dagarna med suuper tröögt interneet -.- Hatehate-.- Menmen det går ju lite snabbare nu faktist :D Ja me iaf så "slickar" jag skålen för mamma bakar nån sorts chokladkaka som hon skall bjuda på imn när vi har feest :) Villavslutning förstår ni ;)) Dom som kmr som jag "kan" vara med haha e Felicia,Fanny,Elisabeth och Robin haha :D Ja men de ska faktist blii kuul förståss ;D Skolan va najjs idag faktist fast vi hade dubbel kemi och en matte timme -.- Men de va kuul ;D Jo men vad skall jag skriva?!?!? Jag kans skriva om skoldagen :DD

Kemi x2: Gjorde det man gör på kemi, gör experiment och skriver haha :D -.-
Hälso: Tala om alkohol ;))))
Modde: Först gick vi genom ett papper sen så läste vi ur våra böcker som vi sen skall presentera, vi läser klassiker jag läser "Anne Franks Dagbok" :D
MAT
Håltimme:Satt mest och talade ;)
Matte: Räknade -.-
Håltimme: Jaa satt och talade och sååntv ;)))

Ja men nu skall jag sluuta Hejj dåååå //Linette ♥


♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0