Fullt schema hela tiden :O

Alltså guud jag har såå fullt schema hela tiden :O Som idag skall jag först till Sara sen kmr Elisabeth hiit (så länge sen jag va med Sara och så länge sen Elisabeth va hiit :O) :)) Sen imn så åker jag till Sverige får nästan aldrig lite tid för mejj själv men det är så här bara ;S Borde städa rummet men näär skall jag hinna måsta väl göra det nu då?!?!? ;SSS Har ingen ledig dag nu innan skolan börjar men det är sånt man får ta :// Shoppingen i måndas med Alicia var bäääst haha :D♥ Längtar iaf tills imn när jag får färga om håret de är en så härlig känsla när man just gjort det ;) Hade tänkt vara lite med Alicia idag men det kan jag ju inte då :/ Men vi va ju å shoppade i Måndas :)) Jag sov över där åxå från sönda-månda :)) I måndas åkte vi ner till villan ;O Var där hela dagen igår plus att vi hade träning på kvällen så kom hem där runt halv åtta ;O Så va ja heelt slut och hade skit sjukt i benet :S Vi prövade på rugby igår på träningen haha det var faktist kuul men på nått vis är det ganska våldsamt haha :)) Men ofc kuul ;)) Igår kväll undersökte mamma och jag bilder på hotellet som vi skall bo på i Turkiet helt fantastiskt :OO Vill inte skryta meeen... :// Men nu måste jag börja städa rummet ;OO Byyee!! :DDD

//Linette



I Will Miss You Alicia ://♥


Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra med dig idag då?:)

2010-08-11 @ 11:07:45
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0