iron maiden <3

nu ska jag tipsa om bra IRON MAIDEN låtar (: (alla är spotify låtar)
2 minutes to midnight
Running Free
Starblind
Run To The Hills
Fear Of The Dark
The Number Of The Beast
The Trooper

och det var bara några ! det finns ju hur många som helst.. (:
ska jag börja tipsa om låtar? ;) bara säj nån bra artist så kmr det upp låtar här (: + att ni får en länkning, men jag lägger bara upp vissa, det beror på hur många som kommenterar?


bara för att bilden är så fail :) hahah men jag och Joel i skolan ^^
MEN GLÖMM INTE FRÅGESTUNDEEN !! den hittar ni genom att klicka preciis H Ä R fråga på^^

/alalicia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: åh gud va jobbigt att va allergisk mot parfym, tkr synd om dig ;/

2010-08-28 @ 00:16:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0