jag överlevde första skol dan :)

Japp det gjorde jag faktist :) elr nästan.. jag orkar inte förklara, så det blir lite snabbt bara här nu ;) först samlades i vi i jumppa salen och nån hade nåt tal blablabla, sen blev 9:orna uppräknade sen också 8:orna ooch siist vii alltså 7:orna. Vi gick till klassrummet och hade 3 h. där booring. Och sen lunch, sen åkte vi till vargberget uschfyblä! :S
gick nån naturstig typ 100000 km -.- okej, det var typ 4-6 km .__. hahah men jag gick typ med oliver och joel :) jaah.. vem vet vad vi höll på me;O haha ! men sen var jag typ med joel.. och ngra till :'))
imrn skola på nytt -.- usch, HISSA första timmen :o yess ! men håltimme sista, men jag slipper inte hem ;S

alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0