Lääääxooor -.-

Hellu ;) Som ni ser på rubriken så har vi förståss läxor tills imn ovanligt? ;o Skulle inte säjja det -.- Men det måste gå men vi har både finska och kemi förhör imn mina två bästa ämnen, skulle inte tro det -.- Alltså typ nästan alal e förkylda eller sjuka men jag har inte känt av nått ännu iaf ;O Men på torsda så skall jag till en hudläkare så skall jag åxå titta på en ny kamera till min födelsedag om jag hittar en som jag troligtvis gör skall vi köpa den så får jag den på min födelsedaaag :DD Nu börjar känna för att åka ut och cykla eller kanske gå för det är en helt jobbig motvind :D -.- Sen blir det att läsa på kemi och fiinskaaa -.- Hata ;S JAg kmr nog ladda upp bilder från villavslutningen seeenaree ;))

//Linette


Life :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0