lindalindalinda.. VI E COOL (H)

Har varit till Molpe i två dagar nu. Båda gångerna med LINDALAINENNN (H) för vi är så coola vetu' ;);) haha men i natt kmr Linette hemm :)) (yyy)
Igår åkte jag och sova till den coola lindalaineeen och vi hade HIGH SCHOOL MUSICAL maraton muahahha^^ Länge sen man settt dom filmerna.. men idag såå töntade vi osss(a) ahhaha vi "satt" i hängmattan men vi föll ur hela j*vla tiden -.- så jag är jätte öm i röven -.- haha! Men då var vi smarta OFC ! och hämtade en madrass att sätta under8)) Men idag då i molpe, så vaar ju domdär pojkarna där hehe(aa) såå jag försökte knuffa i en, men jag misslyckades såklart.
Kul hade vi:)) och det var varmt i vattnet ;O
Ojjj shhiitt:(( skola på tisda ;(( När började/börjar ni skolan?



hahhaahahha OMG BILDEN;O

/aliciaa

Kommentarer
Postat av: ebba

hejhej:) allt bra med dig ?

2010-08-15 @ 22:05:46
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0