nettte när kmr duu :o

Japp nu känner jag mej duktig! Har plockat upp alla kläder av golvet och nu har jag damsugat klar också :)
Nu ska jag bara lägga in mattan, och plocka ner ngra vääskoor ;D sen får Linette komma ! :D
Men hon sa att det kanske blir först till kvällen... Meen det blir väl snart det? :)
Jaa och så väntar man väl in ett nytt åsk väder ? :s hoppas inte :D Men nu ska jag göra klart nåt som jag har gjort från när jag var till Londoon (:
hehe nu var jag smart! eller ? :o , kom just på att jag ska börja haa en fråga i helgen så har ja det i en veckaa ? (a) vad tkr ni? (;
men jaaa, vi får väl see, beror på hur ni komenterar..
meenn ; HELGENS FRÅGA; skulle ni hellre vilja åka till södern eller shopping städer?
see ya



/ alicia ♥

Kommentarer
Postat av: EBBA

- Tack så mycket! :)



Alltid lika härligt då man städat klart! Hoppas du får en bra kväll!

2010-08-08 @ 18:55:03
URL: http://ebbaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0