slättens mystik

Kom hem från Närpes fö typ, en halvtimme sen. Kul hade jag faktist, roligare än jag trodde :')) så är faktist nöjd med kvällen! Först skulle vi ju marschera från ämbetshuset till torget, och det gick helt åt peparskogs ! :D Haha nåja, bra gick det väl sen när vi spelade på torget. Sen var jag med Fanny, Joel och Elisabeth :)
Vi gick väl mest runt typ.. elr nått. Sen blev jag och fanny dissade, så vi gick och spanade in pojkar(a) uups haha.
Jaah men.. ni behöver INTE veta allt vi gjorde :s haha! Sen kom skrifvars och felicia och domdäär samma,
då köpte Skrifvars redbull åt mej fanny och joel :D för man måste vara 15 år för att köpa-.- jaah meen, det fick jag ungefär gratis, fanny och jag delade på en :) och gratis blev det! För Joel betala muhhahaha ;)
Sen gick åkte felicia och elisabeth hem, så då lämnade bara jag fanny och joel kvar, hahah jaaa vad gjorde vi egentligen ^^ ;O haha ! kul hade vi iaf :))
Sen när Fanny åkte hem, blev jag dissad -.- men så kom LINDAAA :D hehe så vi var typ med jesperF, sund och jesperW. hahahahha men det börja regna ;(( så vi tröögade i regnet. Sen åkte jag och Linda hem med buss hehe :D
jaah men nu ska jag inte skriva mer, fö ni orkar knappt läsa ;O
haha ! ingen bild, för jag hade inte med kameran ;(

gammal

/alicia

Kommentarer
Postat av: Hannii

Sv: Ok.

2010-08-14 @ 10:24:34
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0