Heyy :D

Japp kom hem från felicias för tyyp kanske 45 minuter sen eller nått ;) Skrivars och Linda var åxå där! :) Vi hade väl kuul ;) Mattis och Oskar kom dit en stund åxå men inte länge och sen for dom! :O Det har regnat och varit mulet typ hela dagen ;O ;S Men det får nog regna lite efter denna värman somn varit typ hela sommaren ^^ Snart börjar One Tree Hill , I Love It! ;)♥ Och igår så va det lite sånt där back minne fö Luke och jag visste inte att han hade friat till Peyton men hon sa nejj på ett sätt ;O Jag har missat det avsnittet ;O Men what ever :D Imn blir det att åka med min mosters huusbiil vi ska va 6 pers. i en liten husblii, greeat :D Haha, men jag tror nog det kmr gå bra ändå ;) Men nu måste jag gå om jag skall se på One Tree Hill :D Hejj dåå :D Miss you Alicia ;/♥


//Linette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0