Nu orkar ja :D

Hellooo :D Nu orkar jag berätta lite om det här! ;) För fannys villa var det kuul, suuper kuul vi åkte en sån där bananbååt :D Det var suuper skojj ;) Haha ;D Flög av en gång riktugt konstit :O Det gjorde nästan ont ;S Sen spelade jag en fotbollsmatch på playstation 2 mot Johannes (fannys lillebror), han var Brasilien (och vann med 3-0) och jag var Monaco (tror det stavas så) :P Sen så va vi lite på datan och sen pratade vi bara ;) Sen i morse så åt vi frukost och sen spelade vi lite Kubb med Johannes & Leo( åxå fannys lillebror) ;D Vi gjorde inte så mycket idag, för måstade åka på infomöte med fotbollslaget för att vi skall servera på ett bröllop på lörda så :) Sen när jag kom hem tittade jag på One Tree Hill :)) Japp men de va det kmr biilder :DD ------->>












Regn :O

¨








Kudden jag hade huvudet på under natten :))


Nalle Puh :)♥



Banaaanbåååten :D(Y)


Japp de va några bilder jag tog det ;) Hejj dåå!! :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Linette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0