oj

aså jae typ skit pigg nu :o skrifvars ringde och väckte mej klockan 8 i morse -.- för då var dom i åbo ( a-orkestern, för dom skall ti kroatsien) så han tyckte att jag skulle stiga upp-.- hhahah men det gjorde jag inte :D utan jag steg upp 7 timmar senare xDD (a) aså typ halv 3-3 tiden :) heheh så nu e jag jätte pigg :D
men kom just hem från manda :D har varit där på gårdsfest. vi typ åt ooch så tittade vi på film, spelade fotboll och sen spelade vi fotboll med jakob och nick?! elr vad hann nu hette :D
och nu sitter jag här hemma och trögar -.-
linette kom heem! ♥ deras fotbolls lag är väldit skickliga :D dom kom till B finalen? elr vad hon nu sa. imrn spelar dom om 17-18 plats :) och det var över 300 lag med :o

det hette väl att man måste bjuda på sejj själv ! :D

/alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0