På villan :O

Hejjoo :D Sitter på villan just nu ;) Igår va det fart vi hade Nylund spelen på mormors och morfars villa, Nylund spelen är ett slags spel med många lekar eller som tävlingar ;)) Och min morfar har en bror och då min morfars "avkommor" så tävlar mot morfars brors "avkommor" ja men hoppas ni förståår :DD Och ikväll så skall fotbollslaget servera på våran tränares bröllop ;O Sen kmr Felicia hit och sover över till villan ;) Sen imn åker vi hem nån gång mot kvällen ;D Igår föressten såå vann vii :D(Y) HAha det är ganska roligt att vi turas om att ha denna fest så ifjol var det för min morfars brors  villa och nu var det ju för min morfars villa och vi har vunnit alltid på vårat eget ställe haha så vi har turats om att vinna x) Det var fjärde gången vi hade det här Nylund spelen så vi har vunnit två gånger och de andra har vunnit två gånger åxå ;) Men nu skall jag väl sluuta så byeee :D

//Linette

Är på min brors dator såå det kmr en sån här bild nuu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0