some shieettt

jeeu denhär dagen har suugit för det mesta!
men har nu varit till bosund och lantto med rebecka (: for me mopo å he va kuul haha;)
annars har jag väl mest deppat typ.
imrn ÄNTLIGEEN får jag åka på jakobs dagar ^^ nice asåå haha ;))
ooch nu for moster till oravais med motorcykeln och foffe for till oscar och rebecka ska till staan(jakobstad) och micke(mina kusiners pappa) for för att fixa nåt med båten ^^ såå man måste väl vara hemma själv en lite stund

synd att jag inte kunde åka och simma idag:( när jag har bandage runt beneet såå får jag inte simma -.-
för om jag inte skulle ha bandaget skulle jag ha åkt och då skulle jag säkert ha försökt dränka mej själv.
MITT LIIV SUUGER! JA HATAR ME SJÄLV!! HATA LIVET!!!!!!!!!


/alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0