vääldit långt inlägg o.O

heluuuhhj, idag har det varit typ skitvarmt :o ofta jag vet xD men imorse när jag skulle börja gå till bussen så fröös jag skitmkt! så jag dåå, dumhuvet tar på mejj typ en av dom varmaste huppari jag har-.-
jaah men nu ska jag berätta liteav kursen idag; när jag kom dit gick jag o spela, det vaar trööögt :D sen väntade jag typ en timme?! -_- på Fanny och Elisabeth =D sen kom dom meed Skrifvars och Filip ;D . sen skulle jag och marschera, det var jag och några till från B-orkestern haha! vi marscherade med den nya orkestern. Haha vi skulle ju vara längst fram -.- för att visa dom däär.... haha. Men vi pratade ju vi medan vi marschade, och när Anders( ledaren) ropade KONTRAMAARSCH, så hörde vi ju inte det såklart (a) . Så domdär små ropade också bara; "AN SAA KONTRAMARSCH!!!" 
men seen så åkte jag, fanny, sund, elisabeth och skrifvars in till "niesby". däär gjorde vi ngra saker.
men sen var det sektions övning-.- ; det suuuger :D haha!.
och sen när vi väntade på att det skulle bli orkesterövning gick fanny,jag och filip upp på simhalls taket! :D HAHA! det var ganska läskit :o men där nere sååg vi Frida och Lilli :) dom såg små ut :o
haha grattis om ni orkade läsa det där ;o
( fridas blogg och linnéas blogg )


/alicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0