energii dryckkeer ;) haaha

javeet jag har ingeet att göra XD så därför ska jag jee er " energi drycks tips " hahaha mkt att jier i knoow ;)

BATTERY                                                     MEGA FORCE ( min favoriit)                                                     


monstääh                                               red bull


ROCKSTAR COLA                                         ROCKSTAR JUICED


det var bara ngra ^^ hahha finns måånga till :D men kmr inte påå vad en heter å den e så jvla good :O har aldrig heller köpt det där rockstar juiced heller, men det fick jag smaka av min kusin en gång ;) samma sak med det däär monster, det smakade jag aav tyyp joel elr vem det nu var ;D

menn nu ska jag försöka få mommo övertalad att jag får äta glass medan jag går och läser på prov en stund (a)

/alalalicia

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söt! :D



Hur är det??

2010-10-16 @ 12:09:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra! :)

Samma här. Vad gör du då??

2010-10-16 @ 12:48:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0