;)

Alicia for just hem :// KMR ATT SAKNA ER SÅÅ :'(♥♥ Men det iaf bra att det inte är förevigt utan bara en vecka :)) E ganska trött just nuu :S Ja men ikvl så sickade felicia om vi kunde komma upp till byyn :)) Så det gjorde alicia och jaag :D Så där va vi me Jenny,Fanny, Felicia men ocksåå elisabeth en liten stund :)) Satt bara på neste var en runda till skolan åxå men det handlade bara om 5 minuter eller nååt ;P Imn skall jag till kyrkan med jenny och felicia :D Haha skall snart äta lite maat e hungrig fast man ätit pomfritt på neste :o Funderar på hur jag skall orka fylla i dom 10 sista sidorna i den där gallupen som jag är med i om mitt tidningsläsande tyyp ;) Det är faktist jobbigt att fylla i sånt :S Måste få den ifylld imn för den måste snart börjja sickas in :ss Fick för en kanska lång stund sen ett medd från Fanny att de landat i alicantee ;D Såå bra att flygresan blev lyckad ;))) Men nuu skall jag gåå e trött ;) Men ändå tänkar jag inte gå och sååva :))

//Linette


Min nya frisyyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0