Freedag :DDD

Helluuu ;) Alltså dagen har varit rätt sååå kuuul tkr jag :D Nog för att på elevhandledning ville vi gå till sparbanken och driicka lemonad och äta tååårta men det fick vi inte -.- Men nästa vecka skall vi diit och ääta nått och dricka lemoonad :D Vi hade de 4 första timmarna så hade vi nån sortsn teater uppvisning det var tre kvinnor som kom till skolan och visade nån sorts föreställning :) Ganska kuul va de nu bättre än att ha Engelska, Finska, Matte och Hälsoo ((; Vi va på det där med 8E :D Sen efter maten när vi skulle ha Relle så hände en liten tråkigare grejj eller egntligen va det ganska kuul haha ((; Ja men "några" i min klass kastade min relle book i skräpis och där på botten var fullt me coola såå nuu luktar min book + häfte cola och är helt sådär "skrållig" där uppe av boken -.- Hahah :D Sen i bussen hem vaa kuul ((; Haha :D Och sen när vi kom till neste så var ju förståss inte taxi däär dåå -.- Men åkte till Alicia typ till nått där runt fem eller nått? :D OCh sen kom pappa efter mejj men nuu skall jag snart på feest ((;


//Linette


Haha jaaa :))♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fest vartdå?

2010-10-29 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0