Hemma igen :D:((

Helluuu ;)) är entligen hemma både synd och rolit på samma gång :D Det värsta är väl att man redan saknar allt och alla däär nere i turkiet :(( Men det är såå roooligt att träffa alla uuunderbaaara vääänneeer igeeen :D♥♥ Det kan ju inte finnas bättre människor än nii? :D Nié underbaara och det skall niii veeta :D♥♥ Lagar in bilderna från kameran nu men e såå trött så de blir väl troligen inte såå många uppladdade nuu så nii veet (; Har taagiit massor :D(Y) 393 bilder tror ja men då har jag åxå tagit lite med min mammas kamera :)) Alltså turkiet resan var bara bäääst :D Mohahah ;D Hade såå kuuul ;)) Turkarna dom e kuul dom hahah :'D Jaaajaa det va heelt underbart där sååå himmla fiin straaand :D Och området var sjukt fint och stort (((; Varmt å sköönt :D Jag, Jenny, Emma och Emelie va ut på bananbååten det va skiit kuul, hahah :'D Saaknaar redan det sååå :((♥ Och see såå fiin ny design den lilla underbara alicia gjoooort :))♥ Men nu kmr lite bilder men inte så mycket för jag är som sagt vääldiigt tröött juust nuu :D ;(( ----> 



:))♥




Hahah :'D Blev bara två biilder men whaat evääh? :D Kmr mera seeenare ;))


//Linette ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0