Jassssaå :D

Hej :)) Guu va man kan va trött? :O Kanske inte så konstit egentligen för gick och sova klockan 12 igår kväll sen upp i morse klockan halv 7 ;))) för att åka och sätta upp bollhallen till Närpes men hahha jaaa tråkit eller nått men egentligen hända ganska mycket kuul åxå hahah ;)) Jajjaaa men när "ledaren" tog paus gick jag + några till till hallis för att se på när lady team skulle spela match mot ? men jag hann bara se när dom värmde upp för då skulle vi åka heemm :D Så sköönt att komma i en varm duusch ;)) ja men nu är kvl räddad iaf elisabeth kmr senare hiit ;)) och så vill jag köra pv men den startar inte så pappa måste fixa den men det är tur han vet redan vad som är fel så det tar väl inte så länge men hoppas han kmr hem snaart ;D Så jag kan övertala honom :D igår i skolan va skiit najjs fast inte första håltimmen haha :'D Tungt att springa runt i hela skolan 3 varv ----.---- ja men de va ganska kuul åxå haha :D sen efter skolan så åkte jag föörst till alicia (grodanboll, papp osv. haha) ja och städa lite hahah (Y) jajaja men sen hem och sen till fanny där va jenny :)) Sen kom vide :O sen upp till byyn satt i stugon med tyyp Jim,Jonas,Anton ooch några till där haha lite huumår va de väl ;)) Sen var jag såå hungrig så vi gick till neste haha :D sen buusshuuuset ;)) Men nuuuuuu -------------> VÄNTA PÅ PAPPPPPAAAA :DDD (int alicia alltså min papp hahaha :D)

//Linette


Kommentarer
Postat av: erika

Sv; Men tack! :D

2010-10-09 @ 17:25:26
URL: http://erikakiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0