kokkoo snorkiis HAHAHA

jaao skoolan var ganska najjs (Y) och lätt ;
FYKEx2
handarbetex3
BIGE- men vi titta film ;)
håltimme ^^
gaanska lätt :D me like! spec nuu inföör höstloovet ;) jaa det är ju HÖSTLOOV nuu :DD (YY) imrn kmr min kääääära kusin  hit haha :) han kommer till vasa med bussen, och då ska jag ofc shoppa! ;) hehe.

på håltimmen åkte jag med emelie in till nääsby, köpte tyyp juissi :D namm sen åkte vi på hennes gröna jopo till busstation, där jag steeg på;) kände mejj ganska udda när vi satt och väntade på bussen med massa fråån kaskö ;) ahahahah piinsamt ?!


VILL HAA VINTEER !! ♥ (bild från i våras när vi var till vuokatti )
OCH NETTE KOM HEEM:(( ♥

/alalalicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0