Måånddag ;OO

Helluu ;) Jag vet att jag inte e så riktigt aktiv här men antingen hinner jag inte eller så orkar jag helt enkelt inte ;oo Men det är tur att Alicia e det iaf :))♥ Ja men heljen har varit såhär: Först efter skolan hem med bussen och cyklade till Fanny♥ sen på kvällen cykalde fanny och jag till mejj packade mina grejjer och sen for vi till elisabeth med dem så hakade elisabeth♥ med till stugon för att vi skulle typ rädda stugon så den inte skall rivas men inte vet jag nu om det blev nå bättre meeen... jajaja for jag till elisabeth och sovde över och då kom vi på att vi skulle spela in filmer på min sjuka humår xD De blev faktist ganska roliga på ett sjukt sätt hahah ;) skratta ihjäl ås iallafall hahha :D Ja men vi börja sova sent och så morgonen så vaknar jag och hör att min telefon durra men jag visste inte var den var så jag struntade i det och somnade om sen kom elisabeths mamma och väckte oss och frågade om vi ville fara med min kusin till k-stads markanden så vi bestämde ås ändå att åka fast vi var skiit trötta ahhaha :) Ja men träffade Fiff och Robin där så gick runt och "jöcklade" med dem som typ köpte gummibollar hahah :'D Fiff kastade på en kvinna x) Ja men sen for vi hem och jag duschade sen läste på finska proov ;)) Sen kom ALICIA hiiiit :D♥♥ Hade lika kul som vanligt såg först på en film och sen efter det gick vi på datorn och gjorde lite allt mööjligt haha ;)) Det ligger fullt med godis på golvet ännu :DD(Y) Haha för en saaaak ;)) Ja men sen åkte hon hemm :/// Och jag måstade åka till moster ------.------ elelr de va kuul men iaf x)) Igår då såå skrev vi in åss till skriftskooolan :D Så vi var i kyrkan meed hahah :D(Y) hahah x)) Ja men sen var det bara finskprov -.- och ppppvvv :D(Y) Ja men skoolan va väl okejj ;))  Fick nu skratta ii busseeeen heeem ;))



//Linette


:D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0