Sååå najjs daaag :DD

Har variiit en såå najjs daaag :D Haha på sista håltimmen gick alicia och jag till näsbyy, eeepeeee ;D Ja köpte en energiidriink å godispåse :D Hahah blev helt stinn i magen när jag hade lite kvar i burken så Anton och Elin drack upp det :D(Y) Tackar hahah :DD Och godiset delade jag uuut åt flera så den var tomm när vi kom hem till pörtom hahah :'D Ja men vi hade innebandy på gyympan såå najjs :D och har inte för så länge sen varit på gitarr ;) OCh det ääägde missade inte en enda not eller ackord :D "stolt" brukar alltid faila haha :D Imn åker Fanny till Spanien ;oo HA en treevli reeeesa :D♥ Nu är det verkligen snöstorm ute :D Eller egentligen snö blandat regn ;)) Men nu skall jag snart åka på feest såå hejjs :D

//Linette


Bara en låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0