Skkoooaulan :D

Haha ;)) Ja men skolan va väl helt okejj och det var skiit i bussen fast man skratta lite åt skiit dåliga skämt -.-:) Ja men tyska provet va skiit lätt :)) Tur att man inte läste såå myycket haha :D Ja men igår failade jag lite när vi skulle köra tröskan jag satt mejj på handtaget så dörren åkte upp och jag föll bakåt ut genooom dörren haha :'D Jaja så har ont bak på armen där det skrapade upp :S Ja men skulle väl börja göra läxorna till imn har ganska mycket och så måste jag börja läsa på bige provet som jag och fanny har på onsda på håltimmen ;( suuuck -.- jaja men det positiva är ju att vi inte måste läsa på det då när vi är booorta :D Alltså tror nästan jag börjjat längta diit nuuu :)) Vill bara slippa allt skiit ska blii såå himmlaaa skööönt :D Men kmr förståss sakna alla här hemma :))♥ Men iaf har Becca kommit hem igen :))♥ Hon är verkligen brun :)) Förresten fiick 7+ i finska provet hahah :)) Jaja ;D Mooohahahaha på söönda kyyrkan med feliiciiia (Y) Längtar haha ;)) Ja men vet du varför för att det är det ända stället man kan lugna ner sejj på för att vi åker ju på sönda och tro mejj då ör det stress stress och mycket meer streeess -.- ja men kyrkan ♥ hahah x))

Seeee yooou soooon :))))


Sooooooon ♥


//Linette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0