snö wtf

fatt hu mkt ja vill haa dee gullee! du betyder allt fö me, you make my day shine sweetie ! ha int du fatta he än? :/ varje gang ja sir de i skolan bara smailar ja opp, varje gang du stjeckar, på msn elr tele, ja var så jevla glad.
fast hee it dirket e medd man vill haa, så betyder e såå mkt ! du väit ja tkr om de, men du verkar int förstaa..

jeu idag på rella börja det snöa, jag bara wtf. men jag vill ha snöö nuu! jag älskar snöönn hihioch duu
tyyp  läst på modde prov idag haha det giick väl... prov imrn dååå ööhhh DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ja orkar faan it me skolan na mäir! -.- vill ha jul loov !
jaao men jag ska iaf börja tjääna ca 40euro i månaden (Y) GILLA STOORT! ska blii instruktöör åt Ida i den nyya C-orkestern :) haha ska spela med massa småttingar weehoo :D hahaah felicia ska åxå med, men hon blev "vice" ? ahahhaha? xD



egooo

/alalalicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiihii ^^ he var ju kuul :D:D

Å ja je ingen småtting xD (Y):D:Dhaha!!

2010-10-13 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0