blogg.se hade nån fucking damp igår :o

igår började jag höstlovet med att stiga upp kl 8 och gå i duschen. sen bar det av till vasa ;) jag köpte ;

MÖSSA- svea, inte en vanlig utan en annan sort.
SKOR- vet inte varifrån :o
HUPPARI- KARA huppari faktist (Y) jim&jill
HUPPARI- KARA huppari ;) fråån H&M
PLATT TÅNG- gigantten!! :D
och massa småsaker ;)

kmr biild på hupparii om jag lägger outfit for the day nån gång;)

idag har jag inte gjoort så mkt.. spelat SSX med foffe ;) och gjoort snabbkola ^^
men biild på mina skor och mössanN;

skiit bild, men enda jag tog, för det kom svarta streck på golvet :D


sveaa :)

/alicia


Kommentarer
Postat av: Julle

2010-10-22 @ 22:14:06
Postat av: Julle

ohh :o skit snygg svea mössö :D

2010-10-22 @ 22:14:30
URL: http://julinarantala.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skit snygga stövlar du har där :) Har du några andra par kanske ?:)

2011-05-31 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0