WHY DID YOU LEAVE US

har ingen motivation alls idag! skolan var tröög.. gick messt och funderade på Milton.. han har ju varit sjuk? nu i en vecka.. såå idag när jag kom hem sprang jag in och bara kastade väskan på golvet, till Milton, och där jag ser honom ligga i sin bur, å inte andas, visste jag att det var slutet. tårarna rann som f**n, jag kunde bara inte troo det !
men jag hade världens bästa LINETTE där med mej, så det kändes lite bättre..
ville inte heller vara med när vi skulle begrava honom ;( så åkte till närpes på orkester övning..
och faan! vi har rella- prov imrn ! -.- ja har inte läst ett pISS -.- DAMN ITT !!! taar det på talang hehe (a)

ääh nu ska jag deppa..

älsklingen min ♥ vila i frid gullet! ♥

/alalicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0