yess finallyy ♥

NETTE KMR HEM IKVL♥♥♥♥ har saknat dejj såå mkt det går inte att förklara!!♥♥

sitter och småskrattar för mej sj när foffe spelar ssx ;)haha näääh men :) hahahh det hade failat lite igår när vi stängde av det, så haade vi inte sparat, så vi fick ta allt från början -.- hahaahah vii e beest, men synd att han pker hem ikvl ;/ kmr typ taa jätte länge tills vi syns igen ^^

Ikvl ska jag väl intee göra så mkt.. typ leexor och revyn :)
imrn lämnar jag i näsby efter skolan, elr jag har innebandy efter skolan dåå,  kom med i skolans innebandy lag :) och sen lämnar jag i näsby eftersom det är nsk på kveellen ;) så ingen direkt bra uppdatering från min sida :)

haha! bara för att jag har saknat dej så(: ♥
/aliicia

-Fanny, he blir no bra ska du sii♥ keep going girl!♥

Kommentarer
Postat av: fanny

;/♥

2010-10-24 @ 14:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0