Bioooooooo :D(Y)

Hejj, haha ;) ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTILLGEN var bio på svenska så idag har jag, fanny och felicia varit på bio ;) På Toy Story 3 :D Den var braa, tykker som andra filmerna alltså 1:an och 2:an e bra åxå haha :D Ja men igår då hade jag kalas och då fick jag: en sorts nagelmaskin, presentkort till lindex 20 e, presentkort till Gina Tricot 30 e och ett armband :D Vi hade kuul åxå igår ;) Imn fyller jag 14 år ;) Men jag tror jag skall få presenterna redan ikvl för att annars måste man vakna så tidigt imn så bättre att ta det ikväll, mamma tyckte det iaf men jag har egentligen ingen skillnad bara att jag som inte typ firar min födelsedag långt före eller efter födelsedagen det e ganska skiit haha :') Ja men blir spännade att se vad jag fåår :D Men nu kmr lite bilder från igåår :)) :


Elisabeth :)♥
















Det får räcka :D För nu orkar jag inte meera för e tröött :))

//Linette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0