DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

jaao min dag har varit stressig och kuul typ ? hehe;) sitter ooch chattar meed väärldens bästa NINE ♥ nu just :)
msn hakarr ååxå uusschhh föör deet -.- jaa men idag har jag varit på övning till revyn weeho ? ;) niice var det iaf :))
och imrn ska jag till LEILAA ♥ vi ska kanske vaa i näsby ;) elr så åker vi till henne :) elr både och, vem vet :D och sen på kvällen är det musikkårsövning ;) det känns så länge sen sist fast det bara var en vecka XD
och USCH imrn byter vi period -.- fy saatan hehe ;) ska åxå ta med kameran imrn så det blir säkert några bilder som jag lägger in ^^ ;)


hahah bästa bilden you knoow ;)

/alalalaliica


Kommentarer
Postat av: Leila (:

sv; ojsan :O ja va in på min kusins iPod/iPhone elå va e nu jie.. så ja va bäre in såde snabbt! :DDD



yeeeees u aaaree!! :D:D:D:D:D<33333333333 (Y)

2010-09-26 @ 21:44:49
URL: http://leilaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0