;))

Nu blev jag snål på att baka nått så skall väl göra det :DD Sen skall jag titta på camp rock 2! ;)) SKolan tyckte jag vaaar såå trööööög -.- hathathat -.- Alltså jag satt och tänkte alla timmar vi hade när jag skulle få åka hem och sen när vi åkte hem i bussen så blev jag ju förståss åksjuk och började må jätte illa -.- great -.- vi fick ut hissa provet idag åxå fick 8+ det blev jag skiit nöjjd med för jag trodde faktist att jag skulle få ttyp 5 eller 6 ;O Har inte så mycket läxor och det är bara sånt att läsa så det gör jag innan jag går och soova :)) Funderar på vad jag skall baka?!?!? ;)) Ja men nu skalll jagh gåå byee ;))

//Linette




In summer time :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0