Helgeen :D

Halloj :)) Alltsåå föörlååt att jag inte skrivit på hela helgen men har inte hunnit eller årkat :D Ja men i torsdas va jag ju då till en hudläkare och hon gav mejj medicin så hoppas det hjälper att få bort finnarna :D(Y) JA så var ju mamma och jag och köpte en ny kamera det blev en som jag hade tittat på tidigare :D MEn roosa -.- hata men det var mella bajs brun och rosa så jag tog rosa då ;)


Såhär ser den ut ;)


Jamen på freda efter skolan så for jag till mommo och moffas villa på kräftskiva men det är inte nått intressant så det skiter vi i haha :D

Ja men på lörda cykla jag till Fanny för att sova över där med Jenny! ;)♥ Vi började mixtra till lite Tacos :))♥ Ja men Fanny´s storasyster Emilia är i Danmark så vi fick vara i hennes stoora rum med kök och ett stort tv :DD Så vi fick lov att vara där då :)) Ja men efter vi ätit tacos och var mätta fick vi lust att träffa Vide haha :) Så vi ringde till honom och frågade vad han gjorde han var hos Oskar och mixtrade med pv :)(Y) Så vi åkte dit men vi visste inte dåå att åxå Adam och Södergård var där så pallade lite äppel av oskar´s äppelträd sen kasta jag pil medans jenny hjälpte vide att skruva haha :) Sen hjälpte Fanny och jag åxå hah :'D Ja men sen blev de så tråkiga tyckte Jenny och Fanny så vi åkte till neste och där var Anton och Simon N så vi va me dem så efter det åkte vi hem till Anton och var där, Anton har nått fel på pv haha :'D Ja men efter det gick vi in till Anton och satt i sängen och tittade foton medans Jenny och Anton satt och rockade till en låt på datorn haha :'D Skulle ah filmat det haha :'D Ja men efter det åkte vi nog och tölla oss nått med dom ;) Sen så kom Ryssin så de for och röka så vi blev trötta på dem så vi åkte till neste så kom dom så följde vi me dem till skolan och sen hem till Fanny igen :D Vi tittade på en skräck film som var väldigt äcklig men inte hemsk precis men dom där gubbarna var sjukt äckliga som döda människor och sen åt upp dem :S



Sen låg vi alla tre i sängen, jag tryckt mot väggen och skiit varmt men det gick haha :D Gjorde inte så mycket i dag då men min bor har uppdaterat mitt minne med pv så har kört med den då ;) Men nu pizza :D


//Linette


Kommentarer
Postat av: felicia :)

testing testing.. :D aså ja testar om he gar ti kommentr på hitche inlägge fö he gar ju itt på hede ätta?! ;oo

2010-09-06 @ 21:05:56
URL: http://feliiciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0