It's gooone :D

TANDSTÄLLNINGEN är boooortaaaaa :DDD Yesss ;)) Nog för att jag tyyycke att jag seer helt sjuuk ut meen änndåå :D(Y) Hissa provet gick väl sådär men skulle väl ha behövt läsa lite till men alltså oorka -.- Har verkligen inte gjort något speciellt ikväll men skall väl titta på Idol när det börjar sen :D Och sen blir det väl att sova e väldigt trött just nu :O Alltså det har regnat hela dagen -.- När Alicia, Fanny, jag och Sarah var upp till bageriet och köpte lite godsaker så regnade det och då blev man vååt ;OO och bara för att jag gick från tanläkarn som inte alls är långt från skolan så var jag typ skit våt ;SS Ja men haha :)) Ska väl ladda upp några bilde jag tagit med in nyya kamera nuuu ;)))








Som är väl bra, eller? :O

//Linette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0