lovelovelove :))♥

Hejhej :)) Alltsååå omg igår fick jag ett nytt stereo med Ipod uttag precis som jag önskat mejj och det äääger såååå ;))♥ haha jaa ;) och ääntliigen fick jag radio det slutade funka radio på det gammla stereot + att dosan till det stereot så funkade ibland och ibland funkade det inte men nu så hoppas jag att jag fått en dosa som funkar :D Sitter och lyssnar nu på min ipod i stereot och så en najjs saak till är att faktist ipoden laddas när man har i den åxå :D Idag har jag egnat mejj åt att tittat på fiilm, lagat läxor oooch variit meed Aliiciiaa :DD♥ Haha och lille söta Ville :))♥ De va kuuul :DD och så förståss spelade jag och Alicia monkeyball spelet som ääger haha :D(Y) Filmen jag tittade på idag är den där " allt för min syster" har önskat den till födelsedagspresent så jag fick den igår ^^ Den va bra men jag tyckte den va lite äcklig ibland, hon spydde ju blood :OO uusch :s Men annars vr den väldigt bra nog :)) Igår så såg jag en jätte bra film på tv åxå den hette " fånge i tystnad" tror iaf den hette så :)) Ja meeeeeeeeeeeen... Camp rock 2 sändes ikv åxå men orkade inte titta på det så spelade in det istället ;)) Så tittar väl antagligen det imn :D Men snart ska jag väl börjja sova så man orkar gå upp till skolan imn igen -.- Men nu skall jag nog gå behöver läsa på lite finska,tyska och engelska ord åxå -.- Hejjs ;))


Stereeoo :D


suddigt i know -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0